فیفا ۱۵ – Fifa 15

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیرحسین سهرابی
7:31 بعد از ظهر
پنج شنبه 14 / 12 / 1393

  

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه کامل ستاپ دار بازی FIFA 15 را در ۲ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

توضیحات بازی: یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. FIFA 15 که به تازگی برای کامپیوتر منتشر شده است با ده ها قابلیت تازه به دنیای علاقمندان بازی های رایانه ای پا خواهد گذاشت. FIFA 15 با قابلیت های تازه و امکانات نو، از پیشرفت های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه ای واقعی تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی ، از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده شده است درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است. یکی از تغییرات قابل توجه این نسخه، تغییر سیستم و تاکتیک دفاعی تیم مقابل در زمان های حساس است. برای مثال اگر شما در دقایق پایانی یک بازی مهم باشید و نیازمند یک گل برای برد یا مساوی بازی باشید، تیم حریف با تاکتیک دفاعی یازده نفره تلاش می کند تا شما را از رسیدن به هدفتان منصرف کند. بر عکس این موضوع و حمله همه جانبه آن ها در زمانی که شما در حال بردن بازی باشید نیز وجود دارد.
سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

» حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: ۴GB
Hard Drive Space Required: ۱۵.۰ GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: ۱۱.۰

 

» سیستم پیشنهادی:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: ۸GB
Hard Drive Space Required: ۱۵.۰ GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: ۱۱.۰

 

» سیمز 4   The Sims 4 شما می توانید نسخه کامل ستاپ دار بازی FIFA 15 را در ۲ DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

» نام فارسی: فیفا ۱۵
» نام انگلیسی: Fifa 15
» ناشر: EA
» تاریخ انتشار:  Feb 04, 2015
» سبک بازی: ورزشی

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir
» حجم تقریبی : GB 8.9   

 

» توضیحات نصب: کرک نهایی بازی فیفا ۱۵ توسط گروه ۳DM عرضه شد. برای اجرای این کرک لطفا موارد زیر را درنظر داشته باشید:

۱) این کرک (۳DM Version.1) تنها بر روی ویندوز ۷ ۶۴بیتی قابل اجرا است

۲) باید آخرین آپدیت کارت گرافیک شما قبل از اجرای بازی حتما نصب شده باشد.

۳) باید DirectX 11 بر روی سیستم شما نصب باشد، که می توانید از اینجا دریافت کنید.

۴) ویندوز شما باید به آخرین نسخه اش آپدیت شده باشد.

۵) تمامی نسخه های مربوط به Microsoft Visual C++ از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ را حتما نصب کنید و این نصب را به ترتیب از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ انجام دهید. برای دانلود، می توانید اینجا را کلیک کنید.

۶) آخرین نسخه پیش نیاز Origin را حتما دانلود و نصب کنید. این پیش نیاز برای اجرای بازی ضروری است. برای دانلود می توانیداینجا را کلیک کنید.

 

حال، برای نصب این نسخه از بازی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

۱) ابتدا آنتی ویروس و فایروال خود را حتما به طور کامل غیرفعال کنید.

۲) فایل فشرده دانلود شده خود را اکسترکت کنید تا ۲فولدر Game و Update 1-4+ Crack برای شما حاصل شود.

۳) حال، فولدر Game را در محل C:\Program Files قرار دهید. و فولدر Game را به FIFA 15 در صورت تمایل تغییر نام دهید.

۴) فایل های موجود در پوشه Update را در محلی که بازی را کپی کرده اید، جایگزین نمایید. به طور مثال اگر فولدر شما، همان فولدر Game باشد، فایل های موجود در پوشه Update را در فولدر Game جایگزین نمایید.

۵) فایل های موجود در پوشه Crack را در فولدر اصلی بازی جایگزین نمایید.

۶) فایل اجرایی Origin.Games.Reg.Tools.v1.0-3DM.exe را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

۷) فایل اجرایی Launcher.exe را به صورت Run As Administrator اجرا کنید تا بازی برای شما اجرا شود.

۸) از بازی لذت ببرید.

 

» دانلود کرک + آپدیت Update 1.4

» دانلود کرک نسخه دوم Crack V2 3DM

» دانلود کرک نسخه سوم Crack V3 3DM

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 220
موضوعات مرتبط: سری بازی های فوتبال , ,
بازدید : 220

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی کم حجم شده مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر